- Welcome calls σε νέο πελατολόγιο
- Καμπάνιες marketing
- Ενημέρωση βάσης δεδομένων
- Δημιουργία lead
- Κλείσιμο ραντεβού
- Πωλήσεις προϊόντων & υπηρεσιών
- Follow up σε direct mailing
- After sales calls
- Προγράμματα loyalty
- Ερευνες αγοράς
- Διεξαγωγή ερωτηματολογίων εμπορικού περιεχομένου
- Υπηρεσίες retention
- Υποστήριξη event logistics
Ενέργειες στο πελατολόγιο με στόχο την επικοινωνία του «πελατοκεντρικού» προφίλ της εκπροσωπούμενης εταιρείας και ταυτόχρονα επιβεβαίωση ή συλλογή πληροφοριών και δεδομένων για το νέο πελάτη. Ταυτόχρονα δίνονται συμπληρωματικές πληροφορίες στον πελάτη, λύνονται απορίες και ολοκληρώνεται το καλωσόρισμά του στον οργανισμό.
Επικοινωνίες σε υφιστάμενο ή δυνητικό πελατολόγιο συγκεκριμένου προφίλ για υποστήριξη πωλήσεων, ενεργειών ενίσχυσης του brand name ή λανσαρίσματος νέου προϊόντος, υπηρεσίας ή προσφοράς.
Εμπλουτισμός ή ανανέωση βάσης Πελατολογίου για χρήση μελλοντικών ενεργειών και κατηγοριοποίηση target groups. Καταγραφή διευθύνσεων email καθώς και άλλων πληροφοριών (π.χ. στελέχη της εταιρείας, κλπ.).
Διαχείριση υφιστάμενου ή δυνητικού πελατολογίου, διείσδυση και καταγραφή αναγκών και ενδιαφέροντος με τελικό στόχο τη δήλωση επιθυμίας για οριοθετημένη συνάντηση ή άλλου είδους επικοινωνία, με αντικείμενο την απόκτηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας εκπροσώπησης.
Υπηρεσία δημιουργίας νέου πελατολογίου ή υπενθύμισης επαναληπτικής υποχρέωσης σε παρεχόμενη υπηρεσία βασιζόμενη σε άρτια προϊοντική γνώση και σε αποτελεσματικές μεθόδους πωλήσεων.
Δομημένα πλάνα ενεργειών υποστηριζόμενα από ομάδες πωλησιακού προφίλ και ειδικά διαμορφωμένο σενάριο επικοινωνίας, με στόχο τον ολοκληρωμένο κύκλο επιτυχημένων πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών.
Υπηρεσία επικοινωνίας για υπενθύμιση ή επιβεβαίωση ενημέρωσης προηγούμενης καμπάνιας με στόχο την ενίσχυση των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων και καταγραφή πρόθεσης του πελατολογίου.
Φάσμα ενεργειών υποστήριξης πελατολογίου για καταγραφή ικανοποίησης και περαιτέρω αναγκών που ενδεχομένως έχουν προκύψει με στόχο την ενίσχυση του brand name, των πωλήσεων, του υπάρχοντος δικτύου και του “Πελατοκεντρικού» προφίλ της εκπροσωπούμενης εταιρείας.
Ενέργειες ενημέρωσης και ένταξης πελατολογίου σε προγράμματα επιβράβευσης και εξαργύρωσης προνομίων.
Δομημένες επικοινωνίες για την καταγραφή των αναγκών και του προφίλ του αγοραστικού κοινού σύμφωνα με το επιθυμητό φάσμα πληροφοριών της εκπροσωπούμενης εταιρείας.
Διείσδυση σε επιλεγμένα target groups, καταγραφή και ομαδοποίηση απαντήσεων ερωτηματολογίων και αποστολή σε πραγματικό χρόνο. Δυνατότητα διεξαγωγής εξειδικευμένων ερωτηματολογίων, πχ για εξοπλισμό ΙΤ.
Επικοινωνίες με στόχο τη διατήρηση του πελατολογίου καταγράφοντας αιτίες και προβλήματα που προέκυψαν μέσω της διαχείρισης και ορθής αντιμετώπισής τους ώστε να επιτευχθεί η παραμονή των πελατών στις υπηρεσίες της εκπροσωπούμενης εταιρείας.
Υπηρεσία επικοινωνίας ενδιαφέροντος σε συμμετέχοντες/καλεσμένους διαφόρων events. Επαναληπτικές επικοινωνίες και follow up.