Με χαρά λάβαμε μέρος στην 1η Ημέρα Εξυπηρέτησης Πελάτη στη Θεσσαλονίκη

Την Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015, στη Θεσσαλονίκη, πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία η 1η Hμέρα Εξυπηρέτησης Πελάτη. Μέσα σε κλίμα έντονου ενθουσιασμού παρουσιάστηκαν 7 case studies, από 7 διαφορετικές εταιρείες. Συγκεκριμένα, εταιρείες, βραβευθείσες στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, παρουσίασαν το case για το οποίο ξεχώρισαν και αναδείχθηκαν νικήτριες, σε 30 εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη Βόρεια Ελλάδα. Οι Τάσος Ανδρικόπουλος, HR Manager, και Σπύρος Αθανασόπουλος, Technical Support Supervisor της Infoassist, βραβευθείσας φέτος με το βραβείο: Ομάδα της Χρονιάς: Εκπαίδευση στην Εξυπηρέτηση Πελατών, παρουσίασαν το case: “Η Εκπαίδευση σαν δομή, έννοια και συνεχής διαδικασία / Προσέγγιση & Εργαλεία”.

Διαβάστε περισσότερα για την εκδήλωση στο http://www.customerservice.gr/cms/admin/media/content/files/newsletter/34o%20Newsletter.pdf